4 juli 2012

~funderar~

Snart gäller det!!!
Bara 3 dagar kvar...hmmmm man kanske skulle ta och testa våtdräkten i vatten idag. Köra ner till stranden och känna lite på det... ;-)
"Vissa" lär ju få ett gott skratt hahaha, men det bjussar jag på!!

Träningsvärken är rätt "gó" idag onsdag efter måndagens Crossfitt~pass...men f*n va roligt det var...jihooo..passar mig verkligen..

Hade tidigare detta året starka funderingar på att köra Halvklassikern nästa år. Men jag har tänkt om..köra MBT~lopp sim Cykelvasan m.m tillsammans med mig älskling och sedan är jag jädrigt sugen på att köra Tjurruset bla.

Att sedan om ca 2-3 år köra stora Klassikern...känns som det är något man ska göra någon gång..

Då fälttävlanshästen min börjar komma upp i ålder och satsningen är över på det planet och nu är det på hobbynivå med hennes träning så kan man göra annat roligt också. Då fälttävlan verkligen är det roligaste som finns så är terränglöpning och MBT är ju mina grejjer. Att få susa igenom skogen/terrängen och känna vinden, bli skitig, lukten och få ett grenslag i ansiktet ibland är ju bara så ljuvligt!!!!!!

Nu har man ju även en riktigt grym MBT till sin ägo och då måste man ju bara köra skiten ur den....hahahaha..
....tur att även hästen vill att matte ska köra skiten ur henne också ibland.. ;-)... Älskade K!!





Inga kommentarer: