1 juli 2012

~En gó Söndag~

Söndag och dagen då jag tycker vi hunnit med mycket..
Lång och sen frukost, tvätta, leka, träna hästen, eftermiddagsfika hos lillans farmor, lång powerwalk och matlagning.
Jag är mer än nöjd!!!!

Hästen gick strålande. Fikan var gryn~rabarberpaj med vaniljsås och glass. Powerwalken var lång, svettig och härligt, matte och vovvan nöjda. Nyskördade morötter. Kvällsmaten blev såååå god. Matlåda till 2 dagar fixat. Laddar för mitt första Crossfitpass imorgon...yeeeayyy!!

Efter pw så lagade vi matlådan som består av grillad kycklingfilé, kokta rödbetor och grillade champinjoner. Det blev kycklingfilé över så jag gjorde min egna variant utav kycklingburgare. Sambon åt vanlig nöttburgare med hamburgerbröd.

Min var:

* Som hamburgerbröd tog jag en utav mina grovbullar Valnötts & Blåbärsbröd.
* ½ grillad kycklingfilé.
* ½ Mozzarella.
* Bredde på med Philadelphiaost.
* Salladsblad.
* Rödlök.
* Tomat.
* Gurka.

Mumms va gott detta va!!! Jag drack ett stort glas vatten med en pressad lime. :-)


Inga kommentarer: