23 juli 2012

~Äntligen Sommar~

NU har vi sommar!!!
Äntligen sol på semestern. Brännt nosen, svettats som en gris ute iag! Sååå skönt!
Idag har det jobbats för fullt här hemma. Målning utav huset, bygge av lekstuga mm.
Meningen med denna dag var att jag och min darling skulle ut på äventyr, cykla terräng, ha matsäck osv.. men eftersom regnet ska komma på fredag igen så måste vi ligga i med målningen utav huset.
Mamma har passat tösen och pappa byggt lekstuga med mig till favvotjejen. :-)

Jag missade dagens crossfitpass...buuuhuuu men tog en kort, mycket kort löptur med hunden efter en hel barnpizza (pallade inte och laga mat idag..). Sen körde jag burbees och planka på gräsmattan.

Tänkte palla mig upp i tid imorgon och köra en cykletur...för att sedan iväg till skönhetssalongen och göra den årliga ansiktsbehandlingen!!! Det är jag värd!!! ;-)

~Visst är det skoj att vara snygg i spåret? Löparkjol, nya pjucks och såklart Runkeeper~
~Detta gör turen bara så härlig~

Inga kommentarer: