16 juni 2012

Film, mys & gottis

Den lördag har vart en skön dag, oväntat lång på ett bra sätt. :-)
Städat hela huset och tvättat.... sånt som måste göras..
Fick även den stora äran att rida min vän E underbara häst. Hästen gick så bra och smilgroparna ville inte sluta le. :-)
Min kära häst hovar har fått sådana torrsprickor av denna torka vi har i söder... jag smörjer och smörjer med måste köpa tillskott i veckan till henne. Så jag vågade inte rida henne idag pga det.

Handlade färsk lax så det blev att grilla laxen, champinjoner, paprikasallad och en god Aioli från Falkenbergs Fisk & Delikatesser till det. Såååååå gott!!

Vi avslutade kvällen i soffan, men massa goooooott godis och en spännande film!!

ps. jag är enormt baksugen, så om ni har tur imorgon så kommer recept ;-) ds.

Hoppas ni haft en skön kväll,
gott natt på er! :-)


Grillad lax & champinjoner med paprikasallad och ailoi.

Mumms!!



Inga kommentarer: