16 april 2012

Förlåt för dåligt bloggande i helgen...

Helgen har bara svept förbi, snabbt som en vind...har haft dåligt med "datatid".
I fredags blev det hämtpizza från en pizzeria i byn. Vi orkade helt enkelt inte laga mat, man är så trött efter en vecka med jobb, träning, hem och familj.

I lördags invigde jag min nya MTB-cykel som är så fin och grymt snabbt! ;-)
Jag och älskling körde 1,5 mil i skogsterräng.
På kvällen blev det stekt kycklingfilé med pommes och bearnaisesås...mumma!!

Söndagen bestod av ett mycket härligt pass på min väns vackra häst och en långlöpning med en vän och våra hundar.

Jag laddade på söndagslunchen med något jag inte ätit på 1 år!
Spagetti och köttbullar med ett stort glas mjölk!
Men ärligt....så gott var det inte, så pasta...nja...jag har "vuxit" ifrån det eller vad man nu säger... ;-)
Ha en underbar dag!!

Kram/Lina

Inga kommentarer: