5 april 2015

Glad Påsk!

Hej och GLAD PÅSK!!!!!
 Det var ett tag sen nu!!!
Ärligt, jag har verkligen vart superkass. Har ALDRIG någonsin haft så ont i magen. Legat och vridit mig i smärta om nätterna och vetskapen om att klockan ringer 5:30 och jobbet, nytt dessutom kallar...
Har enbart ätit kokt mat, naturell yoghurt, knäckemackor. Uteslutit kaffe, te och kryddor.
Ja, jävla magkatarr..och tappat vikt av denna skit.

Men nu efter 1,5 börjar äntligen tabletterna hjälpa. I fredags ko matsuget tillbaka och det fick bli en sibyllahamburgare utan lök och mosbricka till, yummie!!! Va det satt fint!
Sen vände det. Har igårkväll och idag tryckt i mig massor med godis och kunnat äta mer mat. Dock inget kaffe än...
Så igår drog jag ut på första träningen på 10 dagar. 7 km trail i skogen. Ingen panik med tiden, det fick ta tid. Men va skönt det kändes. Kroppen är helt fantastisk. Jag kunde verkligen känna hur benen och hjärnan ville mer, men måste hejda mig lite.


Sen imorse när solen gassade genom fönstret under frukosten så bestämde jag mig för att dra ut på racern. Passa på innan alla konstintresserade kommer ut på vägarna...åh ja, det är konstrundan i Skåne nu.
33 km samlade jag ihop idag. En skön runda i solen med fågelkvitter som musik.
Känner verkligen att kroppen svarar bra trots svullnad och en uns till illamående efter måltid.


Inga kommentarer: