17 augusti 2014

CV & IM

Oooppsi..några dagar utan bloggande. Har myst med mannen min innan han for iväg på 14 dagars jobb utomlands. Tråkigt att vara hemma ensam, saknar hans närvaro. Så nu har jag och lillan halvspäckat schema för att tiden att gå.
~
Cykelvasan gick i lördags (igår). Så avis på alla som körde. Jag och mannen körde Cykelvasan 90 förra året. Nytt, långt och dessvärre många olyckor. I år hade dom tänkt extra på det och försökt att hindra för många olyckor på många vis. 
När jag tänker tillbaka på CV förra året så var det egentligen ett fiasko....
läs min om mitt lopp här.
Det hände för mycket olyckor och var helt vansinnigt. Men ändå hade jag velat köra igen. Kanske för att dom har ordnat bättre vid start och på övergångar pga säkerhet.

Men ett STORT grattis till alla som genomfört Cykelvasan SAMT Iron Man i Kalmar igår!
WOW!





Inga kommentarer: