29 mars 2014

*en bubblande start*

Började helgen bra!
Pling på mobilen. Min vinst från Sodastream har kommit, jag vann i deras selfie tävling.
Fotas med flaskan på BBC. TACK TACK!!! Är så glad och idag har vi bubblat.
Gick tidigare hem från jobbet igår. Kl 17 möte, det sista mötet med löpgruppen. Genomgång och hur man kan lägga upp träning inför lopp eller sina mål. Grym start!
Tack vare detta känner jag mer pepp inför loppen. Allt har känts surt efter häst#&%#¤"¨´s spark i januari. Två månader minus helt i onödan. Tur jag är hel, annars hade jag.....mmmm ...
Hursom..på måndag ska jag börja med schemalagd träning. Måste det nu. Nu jävlar!
 
~Tack Sodastream att ni valde mig!!~
~
Imorse drog jag på GRIT plyo. Nya realesen va grymt bra, mycket bättre än förra. Nu kunde man lägga på så mycket vikt man själv orkar och kan, det älskar jag.
Hemma vid 11 och ut...ut i solen och mysa...det är nog vad vi gjort i eftermiddag. Så galet skön dag!
 
 

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Härligt bubblande start! :)

Ha en riktigt fin söndag :)