14 mars 2014

* Bra Start *

Vilken dag! Helt underbart lugn och härlig dag, precis som mammor som vi är behöver..hehe..
Efter incheckning på hotellet drog vi ut för att äta.
Fann en grekisk restaurang vid namn Cypern. Så otroligt fin mat.
Jag åt svärdfisk och Emmah åt crepes med svamp. Allt så gott!
 
 
Promenad längs gatorna och sen till rummet. Vila middag en kortis. Sen iväg på SATS Spårvagnshallarna på pass som Emmah bokat. Organic Bodywork var helt fantastiskt. Yoga i 38 graders värme. Svetten lackade och det var så behagligt. Mycket inspirerande instruktör. Topp klass!!
Grit cardio har jag kört på mitt gym, men det var ett tag sen nu. Så denna release var ny för mig. Men som lovat, blodsmak i munnen och hög puls. Jag ger allt..farligt med såna pass..jag blev utvald att visa mountain climpers för deltagarna då intruktören var skadad i händerna. Riktigt roligt faktiskt.
Riktigt fint och coolt gym. Häftigt att få möjligheten att träna där.
Riktigt lyxigt är att vid ingången har dom en juicebar med mat...crazy tycker vi skåningar..haha..
så vi köpte med världsgoda och fräscha sallader och nypressad juice.
 

 
 
Nu är det chill som gäller med lyxig choklad, jordgubbar och nötter!!!!
 
 
 

Inga kommentarer: