28 juni 2013

*Torsdagens Pass*

 
Medans jag vilar från cykling och löpning, kör jag barbacka på hästen. Varför...jo, undviker sadel pga av stigbyglarna där jag trycker ner tårna...
Sen är det bodypump och x~fit som står på "schemat utan cykling och löpning".
40 armhävningar knåpade jag ihop efter ridpasset. Plankan och burpees utan hopp..*ooppps*..
~
Igår kväll försökte någon dum kapa mitt googlekonto. Var noga med att ha ett bra lösenord, det hade jag och tur var det!!!
Upptäckte att bloggen så lite skum ut, skulle lägga upp video, men det sket sig...fattar noll!! Haha!!!
~
Ha en superskön fredag, jag jobbar heeeeldag så vi hörs imorrn!
*KRAM*
 
~torsdagsmys i stallet, té, jordgubbar och dadelbollar innan ridpasset och massa tankar~
 
~en bild i superkass kvalitet, men en vacker häst som skötte sig~
 

Inga kommentarer: