23 mars 2013

~Sköna Lördag~

Vilken fantastisk lördag med sol!
*happy*
En powerwalk på 8 km i svettigt tempo med vagn och hund...sååå sköööönt!
Invigde nya tröjan med långa ärnar från Kari Traa. Snygg, bekväm och så skön.
Fyndat på Campadre med 50% rabatt. Grymt bra.
Har ni vart ute och luftat er denna lördag ?
 
~underbara tröjan från Kari Traa~
 
~nöjd med dagens pw-tid~
Eftersom jag fyller år på måndag fixade sambon litet kalas för mig idag. Hann jag planera bakning?! Nej!!
Attans..fick åka och inhandla tårta och bullar. Och vet ni, det var lite skönt att får vara lite lat! Haha! Nog för att jag skäms en smula men men....
Fick fin fina presenter, visar sen..
 
~yummie~

Nepp, nu tacomys.
Ha en super skön lördag!!!
Kram






3 kommentarer:

Sanna sa...

Härlig dag! Jag har hjälpt min svägerska att flytta. Funktionell träning på hög nivå!

Veronika sa...

Grattis i förskott!! Vad gott det ser ut! Oh, spännande med små presenter! <3 Man känner sig så ompysslad!
Vad go fikan ser ut, mums=) & gott med tacos!
Wii, fiiiin tröja!
Kram kram

Unknown sa...

wow vilka skapelser!