11 mars 2013

Krispig luft...

Iskall luft, lite sådär krispig!
Slutar jobbet runt 15..hämta på dagis, hem och ut..ut med vagn, barn och hund till lekplats medans solen tittar fram.
*ÄLSKAR*
Lekplatsen lockar och vi njuter. Hem till kvällfika och kaffe.
Nice måndag som avslutas i stallet. Hästarna får vila, lite väl hårt i marken. Lite frusna om mulen. Varm mat i krubban...ja tack! (lite boooortskämda där ja´)
 
 
Lite sötsugen köpte jag en LCHF chokladkaka på vägen hem. Ville undvika vitt socker och onödiga kolisar eftersom det är måndag och träningen vart lite låg. Den var faktiskt riktigt god, räcker gott mitt i veckan.
 
 
Just nu känner jag att mina inlägg om träning vart riktigt dåligt....sorry!
Men jag har bokat in lite CXWORX i veckan...lite lätt komma~igång lixåm.. Det var en j*vla förkylning detta, sist jag hade det var ju såklart innan Lidingö Tjejlopp i höstas..
F*n..vilken tur man har...eeehhh inte!!!!
 
Hur har eran måndag vart då finingar???
 

3 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

den chokladen är faktiskt god! :)

Mysig eftermiddag!

Anna sa...

Jag tycker oxå chokladen är helt ok. Bra val när man inte vill äta "vanlig" choklad :D jag har jobbat och nu sitter jag och inväntar sängen. Börjar tidigt imon. Lite jobbigt med vändpass tycker jag. kramar

Veronika sa...

Vädret är såååå härligt nu när solen tittar fram<3!!
Låter så mysigt när du pysslar om djuren!
Mysigt ni har det!
Kram kram