25 mars 2013

Jag Är Snäll...

Tänk va snäll jag vart!!
Så många presenter.. och hälsningar!!
~TACK~
Ny blender, ny elvisp, löparjacka men tillhörande överdragsbyxor, uppläggningsfat, skylt, blommor, lite money att unna mig något fint med, trislott, smink, choklad...åh va jag är glad!
 
 
                                                                                                     
 Idag blev det mys i stallet och ett pass på hästryggen.
Ingen annan träning då jag körde löpningen igår.
Ingen träningsvärk, kroppen känns BRA!
Lämna blod imorgon, bra att vara blodgivare, blir lite som en hälsoundersökning.
Är du blodgivare?
Bli det annars, du gör en fantastisk gärning.
~
Nu lite bloggläsning innan läggdax!!
:-)

3 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Stort grattis på födelsedagen!:)

Anna sa...

tack :D
Åh vad kul att du fick så mkt fint!
Stort grattis <3 kramar

Marie sa...

Grattis i efterskott! : )