18 juni 2012

Träning på hästahoppla~hinder

Tanken var ikväll att ta en löprunda med E som skulle ut och rida. Men vädret såg så tråkigt ut då det började åska litegrann och regnet föll så vi struntade i skogen helt enkelt. Det fick bli ett markarbetspass för E och S och för mig och vovven blev det träning i gräshagen. Lite löpning i form av intervaller när vovven min ville kasta pinne... sedan blev det "häckhoppning" över stockarna som hästarna hoppar över. Det blev dips, armhävningar, plankan och upphopp m.m. Ett helt ok pass. :-)
Sedan blev det mys med fil och havreringar och en drös bra tidningar som damp ner i lådan idag!
Snart midsommar, kan ni fatta????
Inte jag...herregud, vart tar tiden vääääägen....helt crazy vad tiden går fort. Eftersom jag vart mammaledig idag så är det endast 3 arbetsdagar för mig denna vecka...wiiihooo va skönt!! ;-)
Nepp, nu kallar duschen och jag ska nog lägga mig i tid och läsa lite bra tidningar...hihihi!!

Ha en fortsatt skön kväll, Kramiz// Lina

Ps. imorgon kommer ett mummsigt recept på något GOTT & nyttigt ;-) kika in då vettja ds.


Inga kommentarer: